Tuesday, June 2, 2015

Links I Love - 02.06.2015

Hallo meine Lieben,
heute zeige ich euch mal wieder mein Lieblinge aus dem World Wide Web :)

1. Es wird Sommer und das ist auch immer gleichbedeutend mit Eis, wie ihr das in allen Geschmacksrichtungen ohne Eismaschine selbst machen könnt seht ihr in diesem Video.
2. Für mich gehts leider erst im September in den Urlaub, wer noch kurzfristig auf der Suche nach einem tollen Strandurlaub ist wird hier vielleicht fündig.
3. Ein toller englischsprachiger Fashion Blog der zeigt, dass Stil keine Größe kennt!
4. WOW ich dachte ehrlich gesagt nicht dass Bruce so schnell zu Caitlyn wird, sehr gelungen wie ich finde! 
5. Dauerhaft von Braun zu Blau, würdet ihr es ausprobieren?
6. Ein New Yorker Fotograf zeigt euch wie ihr durch "squinchen" besser auf Fotos ausseht.
7. Queen B und ihre Dancemoves als Meme, don't miss! 


Hello lovelies,
today I show you once again my favorites from the world wide web :)

1. It is summer and this also mean icecream! How you can make yummy icecream in all kind of flavors without can be seen in this video.
2. Unfortunately I have to wait until September for my vacation in Mallorca, but if you still need some inspiration for your beach vacation you will probably find some inspiration here.
3. A great fashion blog, which shows that style knows no size!
4. WOW I really didn't thought that Bruce will become Caitlyn so fast, anyway I think she looks great!
5. Permanently from brown to blue, would you try it?
6. A New York photographer shows you how to look better by "squinching" on photos.
7. Queen B and her dance moves as a meme, do not miss!

1 comment:

  1. Hahaha oh mein Gott - ich squinche jetzt :D So cool!

    <3 Rabea
    www.thegoldenkitz.de

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)