Thursday, March 19, 2015

Mint and Grey...

Hallo meine Lieben, 
ich bin super aufgeregt, denn morgen geht es für mich nach Hannover auf die Messe. Ich hab gefühlt das erste Mal in meinem Leben etwas gewonnen und zwar Karten für "Rock the Blog". Es ist eine Art Sonderveranstaltung für Alle die sich fürs Bloggen interessieren bei der man andere Blogger kennen lernt, Workshops und Vorträge besuchen kann. 
Bevor es los geht wollt ich euch noch dieses Outfit zeigen, bei dem ich das erste Mal ohne zu frieren Fotos mit nackten Beinen machen konnte :)
Auf Instagram könnt ihr meinen Tag bei "Rock the Blog" mitverfolgen!


Hello lovelies,
I'm super excited because tomorrow we will travel up to Hannover to visit the exposition "Rock the Blog". I think it's the first time in my life, that I've won anything. It is some kind of special event for all the people interested in Blogging, you get to know other bloggers, can attend workshops and lectures.
Before we take off, I want to show you this outfit which I was able to shoot with bare legs for the first time without freezing :)
On Instagram you can follow my day at "Rock the blog"!

LOVE









0 Kommentare:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)