Tuesday, December 16, 2014

Jingle Bells...


Hallo mein Lieben, 
na seid ihr schon in Weihnachtsstimmung? 
Bei mir hält sich das "Weihnachtsgefühl" trotz Christkindlmärkten, Weihnachtsdeko und dutzenden Plätzchen in Grenzen, was bei mir vor allem am fehlenden Schnee liegt... 
Kalt genug ist mir trotzt angeblichem Föhn Wetter trotzdem noch, also sitze ich eingemummelt in Strickjacke, Hausschuhe und Schal vorm Kamin! Für meine Outfit Fotos heißt es aber dann immer raus in die Kälte, Zähne zusammen beißen und schnell ein paar schöne Fotos für euch schießen :) 
Immerhin diese sind heute wirklich weihnachtlich! Ich finde das Outfit super für Firmenfeiern oder vielleicht sogar das erste Weihnachten mit den Schwiegereltern in Spe ;)
Ich hoffe es gefällt euch!! 

Hello lovelies,
are you already in the Christmas mood?
For me, the "Christmas spirit" is still missing, even though I've visited Christmas markets, ate dozen of Christmas cookies and decorate the whole house, mainly due to a lack of snow...
It is cold enough anyway, so I'm sitting bundled up in sweater, scarf and slippers in front of the fireplace! But for my outfit photos it means then getting out in the cold, grit my teeth and quickly shoot some nice photos for you :)
After all, these outfit photos are really festive! I think the outfit is great for business events or maybe even the first Christmas with the in-laws ;)
I hope you like it!!

LOVE











0 Kommentare:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)