Tuesday, December 2, 2014

I feel Golden....

Hallo meine Lieben,
mit diesem Outfit wird hier auf Dressy Ever After die Zeit der Weihnachtslooks eingeläutet!
Ich bin kein Mensch der an Weihnachten feiern geht, sobald die Bescherung rum ist. Einerseits weil ich eh nicht mehr so gerne bis in die Morgenstunden weggehe und andererseits weil ich finde, dass man diesen einen Abend auch einfach mal daheim mit der Familie verbringen kann :) Falls ich jedoch jemals meine Meinung ändern sollte oder sich eine Ausnahme ergibt, würde ich wohl dieses Outfit tragen! Ich mag die Kombi zwischen den Pailletten und der Lederleggins sehr weil, die mädchenhaft, verspielten Pailletten durch die Röhre ein bisschen erwachsener und rockiger werden. Und was passt schon besser zusammen als Pailletten und glitzernde Weihnachtsdeko?! :)
Geht ihr an Weihanchten weg und wenn ja was tragt ihr zum feiern gehen an diesem besonderen Tag?
 
LOVE

 
Hello lovelies,
with this outfit here, the time for Christmas looks on Dressy Ever After is ushered in!
I am not a person who goes partying on Christmas, when the giving is over. On the one hand because I am not so much into partying until the morning hours anymore anyway, and secondly because I think that you can spend one evening once a year home with the family :) If, however, I should ever change my mind or there is an exception occuring, this would probably be the outfit I would wear! I like the combination of sequins and leather a lot, because the girlish, playful sequins are in combination with the leather leggings a bit more mature and more rock. And what fits together better anyway than sequins and sparkling Christmas decoration?! :)
Do you go partying on Christmas and if so what do you wear to celebrate on this special day
 
LOVE
 






 
Blazer (same here, same here)
Shoes (same here, same here
Bracelet (same here, same here)
 

0 Kommentare:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)