Thursday, December 4, 2014

All I want for Christmas...

Hallo meine Lieben, 
heute gibts es etwas verspätet eine ganz besondere Wednesday Whislist :)
Ich habe ein paar meiner (unrealistischen) Wünsche für euch zusammen gefasst und hoffe das ich ein paar davon so oder so ähnlich unterm Weihnachtsbaum finde!
Ich wünsche euch einen schönen Tag!!


Hello lovelies,
today I  present to you a delayed but very special kind of Wednesday Wishlist :)
I've collected some of my (unreal) wishes for you and hope to find some of these goodies the same or similar under the christmas tree!
I wish you all a wonderful day!!
LOVE


All I want for Christmas...
 

2 comments:

  1. Jaaaa die Tasche schmachte ich auch schon so lange an! Wunderschön :)

    ReplyDelete
  2. Schöne Sachen :)
    Die Kette ist hübsch :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)