Monday, November 3, 2014

Instalife Recap 28.10.-03.11.

Hallo meine Lieben,
bevor wir zum Instalife Recap kommen, möchte ich mich erstmal entschuldigen, dass es letzte Woche nicht wie versprochen das Geburtstags-Gewinnspiel gab! Leider hat die Deutsche Post mein Paket kaputt gemacht weshalb es wieder zurück geschickt werden musste...
Ich hoffe allerdings, dass es bis zum Ende der Woche endlich (im Ganzen) ankommt!
Jetzt aber viel Spaß bei meinem Wochenrückblick :)

Hello my friends,
before we start with my Instalife recap, I want to apologize, that there hasn't been the Birthday Giveaway last week as promised! Unfortunately, the German Post has destroyed my parcael with some of the goodies so it had to be sent back ...
However, I hope that it arrives by the end of the week finally (as a whole)!
But now have a lot of fun with my week review :)

LOVE


In Liebe mit Rosa & Schwarz...
In love with pink & black...

Bohemian Rhapsody...
Hier geht's zum kompletten Look
See the complete look here

My Halloween Costume - Maleficent

Me and my Boo :)
Sweeney Todd and Maleficent

Und weils so schön war noch mal ein Look in rosa und schwarz :)
Das komplette Outfit gibts hier
 Once again, a look in pink and black :) See it here

Sonntag Abends Familien Essen, Pulled Pork Burger!!!
Yesterdays family dinner, Pulled Pork Burgers!!!

0 Kommentare:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)