Friday, November 21, 2014

DIY - Adventwreath in Collaboration with the "Weihnachtsbloggerei"

Hallo meine Lieben,
heute gibt es etwas Neues auf Dressy Ever After und zwar ein "Do it yourself" zur Weihnachtszeit! Ich liebe die Vorweihnachtszeit und Alles was dazu gehört!!
Für mich gibt es nichts Schöneres als all die bunten Lichter, die tollen Schaufensterdekorationen, Weihnachtsmärkte, Glühwein, Lebkuchen,...
Ich könnte ewig weiter aufzählen :)
Deshalb möchte ich euch dieses Wochenende gemeinsam mit der Weihnachtsbloggerei, Inspirationen und Anleitungen für drei verschiedene Adventskränze zeigen. Den klassischen Adventskranz gibt es heute hier auf der Seite der Weihnachtsbloggerei, morgen zeige ich euch dann einen "typischen" Mädchen Adventskranz. Am Sonntag folgt mit einem minimalistischen "Adventskranz" dann die letzte Anleitung.
Ich hoffe euch gefallen meine Adventskränze und wünsche euch viel Spaß beim Nachmachen :)
 
Hello lovelies,
today there's something new on Dressy Ever After and while a "Do it yourself" at Christmas time! I love the Christmas season and everything that goes with it !!
For me there is nothing more beautiful than all the bright lights, the great window decorations, Christmas markets, mulled wine, gingerbread, ...
I could go on and on forever :)
So this weekend I want to show you together with the Weihnachtsbloggerei, inspirations and instructions for three different Christmas wreaths. The traditional Advent wreath here today on the side of "the Weihnachtsbloggerei", tomorrow I will show you then a "typical" girly wreath. Then on Sunday follows with a minimalist "Adventwreath" the last instruction.
I hope you like my Advent wreaths and wish you much fun while decorating yours :)
 
LOVE
 

 
 

1 comment:

  1. Das wird sicher toll

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)