Friday, October 24, 2014

One Year!!

Dressy Ever After hat Geburtstag!!
 
Vor einem Jahr habe ich angefangen, hier mit euch meine Vorstellungen von Mode und Stil zu teilen.
Trotz manch technischen und kreativen Aussetzern, bin ich sehr froh mich dazu entschieden zu haben mit Dressy Ever After meiner Leidenschaft für Mode und Lifestyle nach zu gehen :)
Ich hoffe, dass ich euch mit meinen Outfits inspirieren und euch zeigen kann, dass guter Geschmack nicht davon abhängt wie viel Geld man zur Verfügung hat!
 
Anlässlich dieses schönen Ereignisses habe ich mich dazu entschieden, das Blogdesign noch einmal zu überarbeiten. Es ist vielleicht noch nicht Alles perfekt, aber im Moment bin ich doch sehr glücklich mit dem Ergebnis :)
 
Um den Ersten Geburtstag und natürlich auch das neue Design mit euch zu feiern, gibt es nächste Woche ein kleines Gewinnspiel für euch!!
Also "stay tuned" und auf viele weitere schöne Jahre, hier auf Dressy Ever After :)
 
LOVE
 
http://www.edytaszyszlo.com/blog/2011/04/22/a-new-look-a-fabulous-launch-party/launch01/
 
 
It's Dressy Ever After's first birthday!!

One year ago I started here to share with you my ideas of fashion and style.
Despite some technical and creative misfires, I am very glad to have chosen me with Dressy Ever After my passion for fashion and lifestyle to go :)
I hope I can inspire you with my outfits and show you that good taste does not depend on how much money you have available!


On the occasion of this beautiful event I've decided to revise the blog design again. It is perhaps not all perfect, but at the moment I'm very happy with the result :)


To celebrate the first birthday and of course the new design with you, there is next week a little contest for you!!
So "stay tuned" and to many more happy years here on Dressy Ever After :)
 
 
 


0 Kommentare:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)