Wednesday, September 24, 2014

T.W.E.E.D.


Wie versprochen kommt hier ein Spätsommer Outfit mit meinem neu erstanden Blazer von der Fashion Session. Er ist aus Lammwolle in Tweedoptik und hatte tolle Details wie Ellbogenpatches! Ich liebe Tweed für den Herbst!! Es hat etwas Edles und erinnert mich an Landadel, wie er umringt von einer Hundeschar durch das nasskalte Wetter Englands reitet. Auch wenn das bescheuert klingt, krieg ich das Bild einfach nicht aus meinem Kopf :D

 
As promised here comes a late summer outfit with my newly purchased Blazer from Fashion Session. It is made out of lambswool has a tweed look and great details like elbow patches! I just love tweed for fall!! It has something noble and reminds me of landed gentry, riding through the wet and cold weather of England surrounded by a dog drove. Even if this sounds stupid, I just can't get the picture out of my head :D
 


 

Aber zurück zu meinem alltagstauglichen Outfit, dass man auch außerhalb der Jagdsaison tragen kann ;)

Kombiniert hab ich den Blazer mit einem semi-transparenten Kleid im Folklorestil, einer Ledertasche in schönem Rot und braunen Wildlederstiefletten mit Absatz. Ich liebe diese Outfit jetzt schon, es kombiniert für mich die klassischen Herbstfarben mit typischen Kaltwetter Materialien wie Leder und Wolle.
   Passend zu meiner "Landadel-Vorstellung" wollte unser Hund Zorro wohl auch unbedingt vor die Kamera und ziert nun ein paar der Bilder!
 
But back to my everyday outfit, which you can wear even outside the hunting season ;)
I've combined the blazer with a semi-transparent dress in folk style, a leather bag in beautiful red and brown suede boots with a heel. I already love this outfit , for me it combines classical fall colors with typical cold weather materials such as leather and wool.
    Consistent with my "landed gentry idea" our dog Zorro also wanted to pose in front of the camera and now adorns a few of the pictures!
LOVE
 
 
 

 

 


 
 


 

 

Blazer (same here, same here)
Dress (same here, same here)

0 Kommentare:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)