Tuesday, September 30, 2014

Oxblood...

Heute zeig ich euch eins meiner Alltime Favorites!!
Ich liebe Lederröcke weil sie einfach so vielseitig sind und man sie zu den unterschiedlichsten Anlässen kombinieren kann!
Mal chic wie hier mit Bluse, Heels und Statementkette, oder rockig mit Bikerboots und Lederjacke.
Vorallem die Farbe hat es mir angetan, ich liebe liebe liebe Stierblutrot!!
Wie ihr hier in meinem Herstguide sehen könnt ist für mich Stierblutrot oder auch englisch Oxblood eine meiner liebsten Herbstfarben, weil es einerseits rustikal andererseits aber auch etwas verruchtes an sich hat.
Ich hoffe euch gefällt mein Look :)
Was haltet ihr von Lederröcken?

Today I'll show you one of my alltime favorites !!
I love leather skirts because they are just so versatile and you can combine them for a variety of occasions!
 One time as chic as here with a blouse, heels and statement necklace, or rocking with biker boots and leather jacket.
Especially the color did to me, I love love love oxblood!!
As you can see in my fall guide here it is one of my favorite fall colors, because on the one hand it's rustice on the other hand it has also something wicked and sexy.
I hope you like my look :)
What do you think about leather skirts?
 
LOVE

 
 
 
 
 

 

 


Clutch (same here)
Jewelry (selfmade)






0 Kommentare:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)