Monday, September 15, 2014

One Dress two Ways: Part I

Hello lovelies,
Ich habe dieses Kleid schon im Frühjahr gekauft, bin bis jetzt allerdings nicht dazu gekommen, es euch als Outfit zu zeigen. Das Tolle an diesem Kleid ist abgesehen von einem hammermäßigen Rückenausschnitt, dass man es auch als Maxirock kombinieren kann! Hier seht ihr den ersten Teil von Zweien, indenen ich euch die zwei verschiedene Varianten vorstellen möchte. Wir haben das Outfit während unserem Urlaub in Spanien fotografiert, ich hoffe es gefällt euch!

Hello lovelies,
I already bought this dress during springtime,
but there what neither of opportunity nor the weather to show it to you until now.
The dress is amazing it has an incredible low-cut back, but the best thing about it is, That You can combine it as a maxi skirt as well. Here you can see the first part of two, in Which I want to show you the two variants to wear this dress.
The photos were taken during our stay in Spain, I hope you like them!

LOVE


0 Kommentare:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)