Thursday, August 7, 2014

20. Birthday Wishlist

Bald ist es soweit ich habe Geburtstag und werde ZWANZIG!!
Ich weiß noch nicht ob ich mich darüber freuen,
oder meinen Teenagertagen nachweinen soll :D
Geburtstage verlieren ihren Glanz je älter man wird.
Dennoch ist für mich der 20te Geburtstag ein wichtiger Schritt,
ein neuer Lebensabschnitt beginnt & damit einher gehen
 hoffentlich viele neue, schöne Erfahrungen und Momente.

In a few days I will have my TWENTIETH birthday!! 
I don't know if I should celebrate or cry for me teenager days :D
Birthdays are loosing their brightness the older you get.
Netherless my 20th birthday is an important step for me,
 a new period of life begins & hopefully a lot of beautiful experiences
and moments will be attented by it.
 
Hier seht ihr meine Wunschliste für dieses ganz besondere neue Lebensjahr.

Here you can see my wishlist for this very special new year of my life.

 

 
1. Frische Blumen
3. Reisepasshülle
4.Statementkette
5. Chucks
7. Smartphone
8.Uhr
9. Smartphone Hülle
10. Kameraband
12. Regenschirm

0 Kommentare:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Design by Studio Mommy (© Copyright 2014)